torsdag 21. april 2011

Påske på Buøen

Vi har Flå-påske, og med nydelig vær blir det mange timer om dagen utendørs. Både i går og i dag har vi dratt ned på Buøen etter frokost (vi sover i huset til Georgs foreldre), og så har vi vært ute der til Barne-tv begynner. Med tre gutter å passe på så blir det ikke all verdens med jobbing i huset vårt, men litt småtteri rekker vi innimellom. Til gjengjeld har vi grillet mange pølser på bål og Georg har skutt masse på blink. Av synbart arbeid, så er utforingene på plass på loftstua, og listene er ferdig malt og kommer vel opp etterhvert. Ei syrinbuske har vi også fått i jorda.

Bilder kommer i et senere innlegg, siden dette bare er litt kjapp blogging fra Georgs pc.
Ha en fortsatt fin påske alle sammen!

3 kommentarer:

Mamsens hus sa...

En riktig god påske til deg også. :)
har tittet litt i bloggen din, og for en innsats dere gjør på huset.
fantstisk fint. :)

Eldbjørg sa...

Det er så spennende å følge med! Har ikke fulgt så lenge, men har lest og sett mye av arbeidet dere har gjort. Mener og tror at dette er et hus jeg har sett på vei nedover dalen?? Men mulig jeg forveksler med andre "forfalne" bygninger...

Uansett en kjempeinnsats dere legger ned, og gleder meg til å følge videre og se resultatet!! :)

Fortsatt masse god Flå-påske :)
Klemmer fra Eldbjørg (litt lenger oppi dalen)

Maria - Min oldemors hus sa...

"Mange bekker små gjør en stor å" er nok et nyttig ordtak å forholde seg til når man jobber med et slikt prosjekt. Jeg tror det er viktig å kose seg litt også, slik at ikke huset bare blir forbundet med mas og stress.

Ha ei fortsatt trivelig Flå-påske!