torsdag 30. juni 2011

Under ei trapp...

I går og i dag har jeg stått på for fult for å bli ferdig med grunning av kjøkkenet. I samme slengen følger trappegangen, og jeg har også sittet sammenkrøket under trappa med malekosten. Der skal det bygges skap, og jeg tenker det blir finest om skapene er lyse på innsiden.


I bakgrunnen har jeg lyd fra denne stilige gamle radioen, som Georg kjøpte på auksjon på et loppemarked. Han er ikke den som bruker mest tid på loppemarkeder, men var så fornøyd da han kom hjem med denne. Radionette Kurer fra "det herrens år..." og fortsatt en knakende god radio.


Minstemann er heldigvis veldig lettvint å ha med seg, og i dag var ettermiddagslurer hans så lang at jeg rakk et helt andrestrøk med grunning. Nå er det fram med Antikkhvit maling i neste runde. Gleder meg veldig til å se hvordan det blir!

1 kommentar:

Ingvild S L sa...

Åh, jeg har vokst opp med en slik radio på kjøkkenbordet!