lørdag 6. oktober 2012

Høstfint

Nydelig høstdag ute i dag, og vi passer på å være utendørs da. Mens ungene lekte så ryddet jeg litt rundt trappa og på den nye platten. Senere var vi en tur på butikken og det var tilbud på lyng i potter. Passet jo perfekt, nå som jeg tok vekk visne sommerblomster fra pottene ute. Hjemme igjen ble det kjempefint på platten med friske farger i ei nyinnkjøpt sinkpotte, ei gammel sinkbøtte og et melkespann jeg fant i stabburet.


Jeg lovde tidligere å vise bilder av platten som vi bygde i sommer og steinleggingen foran trappa og langs med platten. Stein for stein kom jeg helt bort til hjørnet, og så får vi se hvor jeg legger stein i neste runde. Deet er fortsatt mye fin stein i haugen fra kjelleren.

 

Til slutt må jeg bare vise de nydelige høstfargene som dekker lia bak huset vårt. Høsten er fin!

3 kommentarer:

Åshild sa...

Nydelig steinlegging. Den dannet en flott avslutning på platten.

Precious Home sa...

Så fint dere har det:)
Ha en fin lørdagskveld!

Del gjerne dine tips på bloggen min,i min utfordring " Vis meg dine beste interiørtips".

Brocante sa...

Det ble en vakker overgang fra treplattingen til plenen! Vakkert med stein!