søndag 21. oktober 2012

Hjemmekontoret

Jeg har ikke fått vist bilde av ferdig innredet hjemmekontor, selv om det har vært i bruk siden vi flyttet inn i mai. Her om dagen fikk jeg hengt opp de siste bildene og ryddet litt, så da benyttet jeg anledningen til å ta en "blogg-bilde" av kontoret. Som vist tidligere så er dette den kroken som er rett fram når man kommer opp trappa, der det før var en stor loftstue.  Skrivebordet står mot den nye veggen som deler av til det ekstra soverommet som vi bygde.

Hylla over skrivebordet er hjemmelagd. Se mer på sigrid sin hobbyblogg. Jeg så nylig en lignende hylle i et interiørblad, og den kostet over 6000,- så jeg er ganske stolt over min egen hylle til under en tiendedel av prisen :)

Trappegelenderet som vises nederst tl høyre i bildet er et gjenstående maleprosjekt...

Ingen kommentarer: