søndag 6. mars 2011

Award

Bloggen vår har fått en award :) Tusen takk til Astrid / Lensmannsgården som har sendt den til oss. Det er så koselig med tilbakemeldinger fra folk som liker bloggen vår!


Det var meningen og sende awarden videre til 5 andre blogger som har mindre enn 100 følgere. Men, for tiden leser jeg lite blogger (ammetåke og restaureringsdvale), så jeg kom bare fram til disse to som kvalifiserer:

Jeg vil bygge meg en gård...
Min oldemors hus

Awarden går til dere, fordi det er så inspirerende å lese om andre som gjør noe av samme jobben som oss. Sakte men sikkert får vi fantastisk fine hus :)

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Hei, og tusen takk for utmerkelsen. Det var uventa, men veldig veldig hyggelig.

Jeg sjekker innom dere med ujevne mellomrom, og regner med at våren bringer med seg nye spennende oppdateringer fra dere.

Lykke til!

Ingrid sa...

Tusen takk for oppmerksomheten :)

Jeg sleit litt med å finne 5 kvalifiserte kandidater for å få fordelt den videre, så jeg har i siste innlegg på bloggen min "sendt den tilbake". Jeg lar meg underholde av din blogg nemlig. Det er veldig gøy å følge noen som driver litt med det samme :)