tirsdag 8. mars 2011

Mens vi venter...

Ute skinner sola, og det er så man kan ane et snev av vår i lufta. Da kjenner jeg at restaureringsånden i meg våkner for fullt, og jeg skulle så ønske at det var enda litt mer vår, så vi kunne komme i gang med huset igjen. Jeg bobler over av pågangmot som har samlet seg opp gjennom denne lange og kalde vinteren, så nå trenger jeg å få malt litt.

Jada, jeg er utålmodig anlagt. Men det nærmer seg som sagt vår, og jeg har så mye jeg ønsker å få gjort. Jeg får vente noen uker til, og i mellomtiden fikser jeg litt på layoten til bloggen, leser interiørblader, skisserer diverse løsninger og drømmer meg bort. For når jeg lukker øynene så ser jeg fortsatt for meg at jeg en dag skal sitte å slappe av med et glass vin i hånden, på en hvitmalt benk i hagen, foran et ferdig restaurert hus...

2 kommentarer:

Astri Moseidjord - Lensmannsgården sa...

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver..
Jeg er også utålmodig, og ofte tar jeg meg selv i å tenke for langt frem i tid. Jeg tenker ikke så mye på alt arbeidet som ligger før jeg kan ta meg et glass vin på steintrappa ;-)
Men den dagen kommer for oss begge.. Og det skal bli en gledens dag..
Fiint layout forresten.
Ha en flott dag!
-Astri-

Åshild sa...

Endelig fant jeg ut hvem som hadde den mystiske signaturen på den nye følgeren. Det er vanligvis en lenke til bloggen, men på ditt følgerbilde var det ikke det.

Det kan godt vært litt løk i Hakk, men ikke noe annet. Da blir det liksom helt feil smak for oss.

Har dere tenkt å flytte til gården? Eller ligger den for langt fra hovedveien?